גוג'י ברי: הפרי המסקרן משגע את עולם הדיאטות והחיים הבריאים

גוג'י ברי: הפרי המסקרן משגע את עולם הדיאטות והחיים הבריאים

מקור מצוין לחלבון, בעל נוגדי חמצון גבוהים, תורם לבריאות העיניים, נותן אנרגיה ומסייע לבריאות הלב – אלו רק חלק מהיתרונות הבריאותיים הגלומים בפרי האדום שמצליח לשגע את העולם, ולא בכדי.

כך כבש הגוג'י ברי את שוחרי הבריאות (אבל לא רק)

אם עד לפני מספר שנים מזונות העל היו מוכרים רק במזרח הרחוק, כיום ניתן לומר כי מדובר באחד הטרנדים החמים של עולם החיים הבריאים והדיאטות בפרט, וזאת בשל היותם של המזונות הללו בעלי תכונות אנרגטיות משמעותיות כמו גם יתרונות בריאותיים משמעותיים. הגוג'י ברי נחשב לאחד ממזונות העל הנמכרים ביותר, וזאת בשל היותו פרי המכיל מרכיבים תזונתיים חשובים המהווים מקור מעולה לחלבון, סידן, ברזל כמו גם נוגדי חמצון. על מנת שגם אתם תוכלו לשלב את הפרי באורח החיים שלכם, הכירו את הפרי האדום והבריא והיתרונות הבריאותיים שלו, וזאת בשל היותו פרי קטן אבל איכותי שיש לו השפעה אדירה על איכות החיים שלכם, ואפילו על הדיאטה, כפי שנפרט כעת.

סגולות רבות

לפני שנתחיל לפרט אודות היתרונות, קודם נכיר את הפרי המסקרן. מדובר בפרי שבו משתמשים בסין ובהודו במשך מאות שנים כתרופה לכל דבר, וזאת בשל צבעו. למעשה, הצבע האדום של הפרי מגיע מחומר בשם זיאקסנטין הנחשב לאחד מנוגדי החמצון החזקים ביותר בטבע. נוגדי החמצון הללו נמצאו בשורה של מחקרים כבעלי יתרונות מובהקים לבריאות, ולכן בשנים האחרונות ניתן להבחין בזינוק במספר הרכישות של הפרי במחלקות הטבע כמו גם בחברות המתמחות בשיווק הפרי כאן בישראל. למרות מחירו הגבוה, מדובר בפרי שיכול לסייע לכם מאוד בכל הקשור לאימוץ של אורח חיים בריא כמו גם הרגלים תזונתיים חשובים לטובת הצלחת הדיאטה.

גוג'י ברי: הפרי המסקרן משגע את עולם הדיאטות והחיים הבריאים

מהם היתרונות הבריאותיים של הפרי?

ראשית כל, הגוג'י ברי מכיל כ-19 חומצות אמינו. מאחר והיכולת של הגוף לייצר את החומצות באופן עצמאי מוגבל, ניתן לקבל מקור חלבון איכותי דרך שמונה חומצות המצויות בפרי ואשר אותן הגוף אינו יכול לייצר באופן עצמאי. מעבר לכך, נוגדי החמצון הללו נחשבים לעוצמתיים מבחינת עיכוב תהליכי הזדקנות והם חשובים מאוד לחיזוק המערכת החיסונית. מאחר והפרי מכיל את הרכב הכולין, הוא מגן על פעולת הכבד כמו גם תורם באופן ממשי לטיהור הטבעי של הכבד מפני נזקים שונים כמו הצטברות של שומן. חשוב מאוד להכניס את הפרי לתפריט מאחר והוא עשיר בסיבים מלאים כמו נחושת, מינרלים וזרחן שנלחמים ברדיקלים החופשיים בגוף ועל כן צריכה קבועה של הפרי יכול בהחלט לשמור על רמות סוכר תקינות. נוסף על כך, מדובר במזון על איכותי שנחשב למצוין גם בעבור הפחתת תהליכי תפקוד המוח, בעקבות נוגדי החמצון שמסייעים בשיפור הגמישות המוחית לצד חיווט מחודש של המוח ועל כן שורה של מחקרים שנערכו ברחבי העולם העלו כי הפרי יכול בהחלט לסייע לטובת שיפור התפקוד הקוגניטיבי הן אצל צעירים ובוודאי אצל מבוגרים.

כיצד שילוב של הפרי בתפריט יכול לסייע לדיאטה שלכם?

כפי שכל אדם שנאבק במשקל יודע,  שילוב של פירות וירקות מהווה חלק בלתי נפרד מהתפריט לצורך הפחתה במשקל אך גם יצירה של איזון תזונתי. מאחר ומדובר בפרי שנחשב לאחד ממזונות העל העוצמתיים ביותר, שילוב שלו בתפריט יכול לסייע לתחושת הגברת השובע מאחר והוא עשיר בסיבים תזונתיים. תתפלאו לדעת אבל ב 100 גרם בלבד של הפרי ישנם כ 10 גרם של סיבים תזונתיים ועל כן מדובר בפרי נהדר שיכול מאוד לתרום לתהליך של ירידה במשקל אך גם לטובת יצירת איזון תזונתי עם כל אבות המזון, גם בזמן דיאטה.

סגירת תפריט
נגישות