איך לקדם ולשווק מסעדה חדשה ברשתות החברתיות?

איך לקדם ולשווק מסעדה חדשה ברשתות החברתיות?

פתחתם מסעדה חדשה? מזל טוב ובשעה טובה! כנראה שעכשיו יש לכם לא מעט דברים הראש ואתם צריכים לנהל דו"חות רווח והפסד, לשלם לעובדים, לעבוד מול ספקים כאלה ואחרים ועוד משימות רבות ומגוונות. אך לצד כל אלה, חשוב מאד לזכור ולא להזניח את אחד הדברים החשובים ביותר והוא שיווק וקידום נכון של המסעדה ברשתות החברתיות. מי שמשקיע כמו שצריך באפיק הזה, צפוי להביא יותר לקוחות לעסק וכך להגדיל את שורת הרווח בסופו של יום. אם אתם לא בטוחים איך עושים זאת נכון, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם.

השתמשו באתרים המובילים

כיום, ישנם אתרים רבים מצוינים שיודעים לתת בדיוק את השירות הזה של קידום מסעדות ברשתות החברתיות. באמצעות אתר לקידום ברשתות החברתיות תוכלו ליהנות מפלטפורמה נוחה ליצירה של החומרים השיווקים, מאפיקים לקידום במגוון רשתות חברתיות ומדרך נוחה ביותר לרכז את כל הדברים הללו. בחרו באחד האתרים האמינים והמנוסים ביותר בתחום ופשוט צאו לדרך.

איך לשווק מסעדה

אל תחסכו בצילומים איכותיים

זכרו, כי היתרון היחסי המשמעותי ביותר של מסעדות ועסקים המגישים אוכל על סוגיו השונים, הוא התמונות היפות שניתן לייצר. מנה אסתטית ומגרה המפורסמת ברשתות החברתיות תביא לכם בוודאי לא מעט פעילות ותיצור באז ברשת, כשאנשים ירצו להבין מי אתם בדיוק ואיך הם יכולים לטעום בהקדם האפשרי מהמעדנים שאתם מגישים. מומלץ לפחות בהתחלה, ובהמשך בנקודות זמן שונות, להשקיע בצילום אוכל מקצועי ביום מרוכז בו תוציאו את מגוון המנות הייחודיות שלכם לטובת תמונות איכותיות.

השקיעו בקידום ממומן

אין מה לעשות, הרשתות החברתיות רוצות מאד שנשאיר את הכסף שלנו אצלן, ולכן אין מנוס מלהשקיע בקידום ממומן בפייסבוק, באינסטגרם, בגוגל וגם בפלטפורמות כמו טאבולה ואאוטבריין. הקידום הממומן מאפשר לפלח בדיוק רב את קהל היעד שלכם מבחינה דמוגרפית ובהתאם לתחומי העניין שלו וכך להגיע בדיוק לקהל היעד אליו אתם מכוונים. ברוב המקרים מי שמתנסה לראשונה בקידום ממומן ברשתות מגלה כי הדבר מביא לתנועה רבה ומעורבות עם התכנים שהוא מעלה ואין מנוס מלעשות כך.

היעזרו במובילי דעת קהל

במיוחד באינסטגרם אך גם ברשתות אחרות, האלמנט הוויזואלי עובד טוב מאד וזאת לצד אנשי מפתח שזוכים לתנועה רבה וצפיות בכמות גבוהה. ישנם כמה מדרגים של מובילי דעת קהל והתשלום עשוי להיות להתחיל בארוחה אצלכם וגם עד אלפי שקלים. בכל מקרה, גם מובילי דעת קהל בקנה מידה מקומי אשר צברו לא מעט עוקבים, וודאי כאלה הנחשבים לאוטוריטות בתחום המזון וההסעדה, יביאו לכם לא מעט תנועה כאשר הם יפרסמו פוסט או תוכן כלשהו בו העסק שלכם מתויג. לפרסום כזה יש תחושה אורגנית לחלוטין והוא נתפס אצל הגולשים כתוכן אותנטי, מה שיגרום לגולשים לרצות להכיר אתכם בהקדם האפשרי.

סגירת תפריט